Šijanska cesta 452100 Pula, Hrvatska
+385 (52) 356 500brioni@brioni.hr
PROMJENA TERMINA I POVRAT NAKNADE

Ukoliko ste kupili autobusnu kartu, promjena termina polaska nije moguća. U slučaju da ipak želite drugi termin polaska, vrijede pravila Općih uvjeta za prijevoz, prtljage i predmeta u javnom cestovnom prijevozu putnika o izvršenju povrata novca i kupovini nove karte za novi polazak prema čl. 13.

 

Putnik ima pravo odustati od ugovora o prijevozu prije nego što započne putovanje.

Prijevoznik je dužan vratiti putniku naknadu za prijevoz umanjenu za iznos od 10% na ime manipulativnih troškova, ako putnik odustane od putovanja i to:

- u unutarnjem linijskom prijevozu najkasnije 2 sata prije početka putovanja

- u međunarodnom linijskom prijevozu najkasnije 6 sati prije početka putovanja

- u povremenom prijevozu najkasnije 48 sati prije početka putovanja.

 

Ukoliko putnik zatraži povrat naknade za prijevoz neiskorištenog dijela povratne vozne karte, do roka važenja povratne vozne karte, prijevoznik će putniku vratiti razliku novčanog iznosa koji odgovara cijeni povratne vozne karte umanjene za punu cijenu vozne karte u jednom smjeru bez komercijalnih povlastica i 10% manipulativnih troškova.

 

Ukoliko putnik zatraži povrat naknade za prijevoz neiskorištenog dijela povratne vozne karte u koju je uključena dodatna komercijalna povlastica, do roka važenja povratne vozne karte, prijevoznik će putniku vratiti razliku novčanog iznosa koji odgovara cijeni povratne vozne karte umanjene za cijenu vozne karte u jednom smjeru sa pripadajućom komercijalnom povlasticom  i 10% manipulativnih troškova.

 

Ako putnik ne postupi u skladu sa stavkom 2 i 3 ovog članka gubi pravo na povrat naknade za prijevoz u cijelosti.