Šijanska cesta 452100 Pula, Hrvatska
+385 (52) 356 500brioni@brioni.hr
NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA

PRIJE PUTOVANJA


Brioni autobusne karte moguće je kupiti na našoj web prodaji i na sljedećim prodajnim mjestima te u autobusu.

Prijevoznik Brioni je osigurao svojim putnicima brojne popuste prema kategoriji kojoj pripadaju u komercijalnim povlasticama. Najpovoljnija opcija je kupovina karte online na www.brioni.hr jer ne plaćate kolodvorsku naknadu i rezervaciju sjedala.

Komercijalne povlastice prijevoznika Brioni dostupne na sljedećem linku.
Djeca do 6 godine starosti neće se primiti na prijevoz bez odrasle osobe u pratnji.

Otvorena povratna karta vrijedi 90 dana od dana započetog putovanja.

Prema općim uvjetima za prijevoz putnika, prtljage i predmeta u javnom cestovnom prijevozu putnika poduzeća Brioni. Od životinja na prijevoz se mogu primiti : 1. mačke, ptice i manje životinje kao ručna prtljaga u za to odgovarajućim krletkama, košarama, kutijama i sl., kojima se sprečava ometanje odnosno nanošenje eventualne štete ostalim putnicima i stvarima, i uz potvrdu veterinara o zdravstvenom stanju životinje,2. specijalno dresirani pas vodič slijepih osoba u pratnji slijepe osobe u svojstvu putnika.

R1 račun lako možete dobiti na svim fizičkim prodajnim mjestima prijevoznika Brioni. Isti je potrebno zatražiti prije izdavanja karte. Ukoliko kupite kartu putem internet prodaje ili na nekim od prodajnih mjesta na kojima je onemogućeno izdavanje R1 računa, potrebno je javiti u roku od tri dana od kupljene karte na brioni@brioni.hr. Uz email potrebno je dostaviti i sljedeće podatke: naziv, OIB i adresa tvrtke i priloženi račun. Dostava se vrši putem pošte na zaprimljenu adresu.

Bicikl je moguće ponijeti na putovanje ukoliko ima dovoljno mjesta u prtljažnom prostoru autobusa, što je potrebno provjeriti na samom polasku. Naknada za prijevoz bicikli obračunava se prema važećem cjeniku Briona.

Nudimo Vam povoljnije putovanje za grupe od 6 ljudi nadalje. Potrebno je najaviti nam grupu kako bismo vam osigurali povoljniju cijenu i rezervirali mjesta u autobusu. Najave na e-mail adresu brioni@brioni.hr.

Karta svih većih autobusnih stajališta na autobusnim linijama prijevoznika Brioni dostupna ovdje.

Autobusi poduzeća Brioni prometuju u linijskom prometu i striktno su vezani voznim redom. Stoga, nažalost, vozač ne može pričekati putnike koji će zakasniti.

ONLINE KARTE


Brojne su prednosti online kupovine, a mi smo izdvojili sljedeće:
1. povoljnije karte (ne plaća se kolodvorska naknada ni rezervacija sjedala)
2. štednja vremena i goriva
3. moguće je odmah rezervirati i povratak odabirom karte s planiranim povratkom
4. nema čekanja u redovima
5. internet prodaja je dostupna 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu
6. sigurno je jer ukoliko izgubite svoju kartu ista ostaje u sistemu za ponovni print.

Vlasnik kartice kojom je kupljena karta ne treba biti putnik. Putnik može koristiti i tuđu karticu za kupnju karte. Prilikom kupovine u koraku „Podaci putnika“ potrebno je upisati ime osobe koja će putovati.

Kod kupovine povratne karte s fiksnim povratkom u trenutku kupnje karte odmah BESPLATNO rezervirate datum i vrijeme svog putovanja, kako u polaznom tako i u povratnom smjeru. Kod povratne karte s otvorenim povratkom, datum i vrijeme povratka naknadno besplatno rezervirate putem stranice "Rezervacija povratka".

Ukoliko niste zaprimili plaćenu internet kartu obratite se na e-mail: reklamacije@brioni.hr. Odgovor ćete dobiti u najkraćem roku. Obavezno provjerite filter za neželjenu poštu (spam) e-mail adrese koju ste upotrijebili.

Najčešći problem kod ispravnog online plaćanja u Hrvatskoj je ispravna 3D verifikacija. Pogotovo kod korisnika koji inače plaćaju karticama, ali na stranim web shopovima, kada žele nešto platiti na HR web shopu, često se dešava da ne znaju koji podatak trebaju unijeti.
Već je duže vrijeme u Hrvatskoj za plaćanja putem MasterCard, VISA i Maestro kartica potrebno izvršiti dodatnu autentifikaciju plaćanja. Do sada su neke kartice starijeg datuma izdavanja ipak bile izuzete, no uskoro će sve MasterCard, VISA i Maestro kartice biti u 3D secure sustavu.
Da bi se izvršilo online plaćanje, molimo korisnike da kontaktiraju svoju banku (izdavatelja kartice) pozivom u helpdesk ili ukoliko dođe do forme za unos 3D secure šifre, to možete saznati klikom na „?“ na 3D sučelju.
Ukoliko smatrate da je Vaš problem drugačije prirode obratite nam se na e-mail: reklamacije@brioni.hr. Odgovor ćete dobiti u najkraćem vremenskom roku.

ZA VRIJEME PUTOVANJA


Prema općim uvjetima za prijevoz poduzeća Brioni putnik je u mogućnosti ponijeti besplatno sa sobom u autobus ručnu prtljagu. U pravilu je riječ o manjim stvarima o kojima putnik sam treba voditi računa.
Na prijevoz se također može ponijeti i putnička prtljaga i to do dva komada putničke prtljage, uvjetovano i više ukoliko ima mjesta u autobusu i ne dolazi do opterećenja autobusa. Prijevoz putničke prtljage naplaćuje se prema važećem cjeniku poduzeća Brioni a za iste vozač je dužan isporučiti prtljažnicu kao dokaz o plaćanju.

Da, putnik je obvezan čuvati kartu tijekom cijelog putovanja, te je pokazati na zahtjev ovlaštene osobe Briona.

Putnikova zadaća je čuvati putnu kartu kupljenu na fizičkim prodajnim mjestima prijevoznika Brioni, u protivnom, ukoliko dođe do gubitka karte treba kupiti novu kartu.
Karte kupljene na web stranici se uvijek mogu iznova isprintati ukoliko se izgube.

Prijevoznik Brioni osigurava prijevoz a putnici su dužni imati voznu kartu. Ukoliko osoblje Briona zateče putnika bez važeće vozne karte naplatit će mu kaznu u iznosu od 13,27€ (100 kn) i punu cijenu vozne karte za relaciju na kojoj putuje.

KARTE, IZMJENE I POVRATI NOVCA


Karte kupljene na www.brioni.hr nije potrebno isprintati. Dovoljno je pokazati vozaču kupljenu kartu preko mobitela da može očitati QR kod.

Putnik koji je odustao od putovanja ima pravo prema općim uvjetima prijevoznika Brioni vratiti putnu kartu 2 sata prije početka putovanja u unutarnjem linijskom prijevozu, odnosno 6 sati prije početka putovanja u međunarodnom linijskom prijevozu te najkasnije 48 sati prije početka putovanja u povremenom prijevozu.
U tom slučaju Brioni će temeljem priložene putne karte izvršiti povrat novca uplaćenog za kartu, umanjen za 10% na ime manipulativnih troškova.
Ako putnik ne postupi u skladu sa napisanim gubi pravo na povrat naknade za prijevoz u cijelosti.

Ukoliko putnik zatraži povrat naknade za prijevoz neiskorištenog dijela povratne vozne karte, do roka važenja povratne vozne karte, prijevoznik će putniku vratiti razliku novčanog iznosa koji odgovara cijeni povratne vozne karte umanjene za punu cijenu vozne karte u jednom smjeru bez komercijalnih povlastica i 10% manipulativnih troškova.

Prijevoznik Brioni je osigurao svojim putnicima brojne popuste prema kategoriji kojoj pripadaju u komercijalnim povlasticama.
Najpovoljnija opcija je kupovina karte online na www.brioni.hr jer ne plaćate kolodvorsku naknadu i rezervaciju sjedala.

NAKON PUTOVANJA


Putnici koji su zaboravili nešto u autobusu ili su pronašli predmet koji je netko zaboravio mogu se javiti putem ovog formulara. Odgovor će doći u najkraćem vremenskom roku.
PRETRAŽI VOZNI RED I KUPI AUTOBUSNU KARTU!
Od
select
Do
select
Polazak
RadDatePicker
RadDatePicker
Prikaži kalendar...
Tip
select