Najčešći problem kod ispravnog online plaćanja u Hrvatskoj je ispravna 3D verifikacija. Pogotovo kod korisnika koji inače plaćaju karticama, ali na stranim web shopovima, kada žele nešto platiti na HR web shopu, često se dešava da ne znaju koji podatak trebaju unijeti. Već je duže vrijeme u Hrvatskoj za plaćanja putem MasterCard, VISA i Maestro karticama potrebno izvršiti dodatnu autentifikaciju plaćanja. Do sada su neke kartice starijeg datuma izdavanja ipak bile izuzete, no uskoro će sve MasterCard, VISA i Maestro kartice biti u 3D secure sustavu. Da bi se izvršilo online plaćanje, molimo korisnike da kontaktiraju svoju banku (izdavatelja kartice) pozivom u helpdesk ili ukoliko dođe do forme za unos 3D secure šifre, to možete saznati klikom na „?“ na 3D sučelju. Ukoliko smatrate da je Vaš problem drugačije prirode obratite nam se na e-mail:
reklamacije@brioni.hr. Odgovor ćete dobiti u najkraćem vremenskom roku.