Šijanska cesta 452100 Pula, Hrvatska
+385 (52) 356 500brioni@brioni.hr
PREDNOSTI ONLINE KUPOVINE AUTOBUSNIH KARATA
Kupovinom autobusnih karata online štedite Vaš novac jer ne plaćate kolodvorsku naknadu niti rezervaciju sjedala.
Ne trebate dolaziti na prodajna mjesta koja su nerijetko udaljena od Vašeg mjesta stanovanja.
Prilikom odabira karte s planiranim povratkom automatski rezervirate i vrijeme svog povratka. Ukoliko odaberete kartu s otvorenim povratkom, dan prije povratka je moguće rezervirati sjedalo u autobusu - besplatno.
Kupovinom autobusnih karata online kupujete karte gdje god se nalazili, u udobnosti svoga naslonjača, na fakultetu ili tijekom vožnje u autobusu.
Kupovinom autobusnih karata online niste ovisni o radnom vremenu kolodvora, sustav je dostupan 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Jednom riječju - UVIJEK.
Ukoliko Vam se slučajno dogodi da izgubite Vašu voznu kartu, ista ostaje uvijek u sistemu. Sigurni ste da nećete izgubiti potrošene novce.

 

NAJČEŠĆA PITANJA

 

Vlasnik kartice kojom je kupljena karta ne treba biti putnik. Putnik može koristiti i tuđu karticu za kupnju karte. Prilikom kupovine u koraku „Podaci putnika“ potrebno je upisati ime osobe koja će putovati.
Kod kupovine povratne karte s fiksnim povratkom u trenutku kupnje karte odmah BESPLATNO rezervirate datum i vrijeme svog putovanja, kako u polaznom tako i u povratnom smjeru. Kod povratne karte s otvorenim povratkom, datum i vrijeme povratka naknadno besplatno rezervirate putem stranice "Rezervacija povratka".
Ukoliko niste zaprimili plaćenu internet kartu obratite se na e-mail: reklamacije@brioni.hr. Odgovor ćete dobiti u najkraćem roku.
Najčešći problem kod ispravnog online plaćanja u Hrvatskoj je ispravna 3D verifikacija. Pogotovo kod korisnika koji inače plaćaju karticama, ali na stranim web shopovima, kada žele nešto platiti na HR web shopu, često se dešava da ne znaju koji podatak trebaju unijeti. Već je duže vrijeme u Hrvatskoj za plaćanja putem MasterCard, VISA i Maestro karticama potrebno izvršiti dodatnu autentifikaciju plaćanja. Do sada su neke kartice starijeg datuma izdavanja ipak bile izuzete, no uskoro će sve MasterCard, VISA i Maestro kartice biti u 3D secure sustavu. Da bi se izvršilo online plaćanje, molimo korisnike da kontaktiraju svoju banku (izdavatelja kartice) pozivom u helpdesk ili ukoliko dođe do forme za unos 3D secure šifre, to možete saznati klikom na „?“ na 3D sučelju. Ukoliko smatrate da je Vaš problem drugačije prirode obratite nam se na e-mail: reklamacije@brioni.hr. Odgovor ćete dobiti u najkraćem vremenskom roku.